TaskTime® biedt u diverse API import- en exportmogelijkheden. Importeer gemakkelijk uw medewerkers naar TaskTime® en exporteer de gewerkte uren naar uw verloningspakket.
Koppelingen en de processen >TaskTime® biedt de mogelijkheid het woon-werkverkeer van uw medewerkers automatisch voor u te berekenen.
Woon-werkverkeer >TaskTime® is de personeelsplanning waaraan u meerdere cao’s met ORT kunt koppelen en die de ORT bij elk ingepland uur accuraat en automatisch berekent. Handmatige berekeningen zijn hierdoor verleden tijd!
Meer over ORT en cao's >Efficiënt en tijdbesparend werken door gemakkelijk in een paar klikken complete roosters in uw planning te zetten of deze aangemaakte diensten uit te zetten naar uw medewerkers via de TaskTime® app.
Meer over planning >Verhoog de efficiëntie en productiviteit van uw personeelsplanning met TaskTime® - een geavanceerd systeem dat gebruik maakt van kunstmatige intelligentie, eenvoudig te gebruiken en overzichtelijk. Profiteren van handige overzichten van medewerkersbeschikbaarheid, flexibele filtermogelijkheden, drag-and-drop functionaliteit voor snel verplaatsen van diensten en een eenvoudig beheer van openstaande diensten die met één druk op de knop gepusht worden naar uw medewerkers via de TaskTime® app.
Binnen TaskTime® kunt u gebruik maken van onze 'Assistent Planner'. Een artificial intelligence (AI) module, waarbij u de meest geschikte medewerkers voor een openstaande dienst te zien krijgt.
Meer informatie over AI >De TaskTime® app geeft uw medewerkers inzicht in hun rooster. Ze kunnen eenvoudig hun beschikbaarheid doorgeven en gewerkte uren accorderen. Verder ontvangen ze push notificaties bij dienstaanbod, mutaties van diensten en toewijzingen van diensten.
Functionaliteiten medewerkers app >Alle mutaties binnen TaskTime® met betrekking tot uw diensten worden opgeslagen in een log. Hierin kunt u alle wijzigingen vinden die zijn gedaan, door wie en wanneer.
Bekijk alle log scenario's >Elke dag wordt er automatisch een back-up gemaakt van uw gehele database. Zo kan TaskTime® te allen tijde uw meest recente data herstellen na een onverhoopte calamiteit.
Herstellen van data >Met TaskTime® kunt u nauwkeurig volgen hoe de status van urenaccorderingen verloopt, dankzij de digitalisering en automatisering van urenbriefjes. Medewerkers kunnen eenvoudig hun gewerkte uren accorderen via de app, waardoor er minder kans is op credit facturen of verkeerde verloningen. Bovendien bespaart dit u tijd en geeft u meer overzicht over wijzigingen.
Indien uw medewerker werkzaam is bij diverse organisaties, welke allemaal gebruik maken van TaskTime®, kunt u deze medewerker moeiteloos opnieuw toevoegen aan uw bestand. De medewerker kan met hetzelfde e-mailadres worden aangemaakt en kan in de app gemakkelijk switchen tussen de organisaties waar hij of zij aan is gekoppeld.
In TaskTime® kunt u nauwkeurig, voor elke medewerker, per week, volgen wat de status is van het accorderen. De medewerker, uzelf en de betreffende relatie(s) kunnen de gewerkte uren accorderen en fiatteren. Eventuele wijzigingen in diensttijden of kilometers ziet u direct.
Accorderingssysteem >In TaskTime® kunt u zowel diploma’s als certificaten en vaardigheden koppelen aan uw medewerkers. Daarbij geeft TaskTime® inzichtelijk weer welke certificaten dreigen te verlopen van uw medewerkers.
Met gemak kunt u al uw openstaande diensten uitzetten naar uw medewerkers. Medewerkers ontvangen in de TaskTime® app het gestuurde aanbod en kunnen de diensten accepteren of weigeren. U bepaalt welke diensten naar welke medewerkers worden gestuurd en of de dienst automatisch wordt toegewezen aan de eerste medewerker die beschikbaar is of dat u wacht op reacties en zelf bepaalt wie de meest geschikte medewerker voor de dienst is.
Diensten aanbieden >Met TaskTime® automatiseert u eenvoudig uw verloning en facturatie, met nauwkeurige rapportages die automatisch rekening houden met toeslagen, pauzes, slaaptijden, feestdagen en overgangen. Woon-werkverkeer begrenzingen worden automatisch meegenomen in de rapporten, waardoor u minder tijd kwijt bent aan administratie en fouten worden voorkomen.
In TaskTime® kunt u al uw relaties beheren. Binnen elke relatie kunt u meerdere vestigingen aanmaken en onder elke vestiging kunt u optioneel nog afdelingen toevoegen. Aan elke vestiging en afdeling is een aparte cao te koppelen, met daarin nog een onderscheid tussen uw interne en externe medewerkers. Zo is elke ingeplande dienst in TaskTime® altijd voorzien van de juiste cao en toeslagen.
In TaskTime® kunt u verschillende groepen aanmaken waarin u uw medewerkers kunt groeperen. Deze groepen zijn te gebruiken als filter om sneller de geschikte medewerker te vinden voor uw diensten.
In TaskTime® zijn kosteloos en onbeperkt extra admin-, planner- en HR accounts aan te maken.
In TaskTime® kunt u vooraf tijdblokken registreren onder uw eigen gewenste benamingen. Zo kunt u sneller diensten inplannen zonder steeds handmatig start- en eindtijden in te hoeven vullen.
TaskTime® biedt snelle, efficiënte en gebruiksvriendelijke rapportage voor verloning en facturatie. Onze technologie is up-to-date en garandeert snelle reactietijden, een overzichtelijke interface en een strakke gebruikerservaring.